Hajlamosak vagyunk az ingyenes szó, vagy a felajánlás hallatán bagatelizálni a lehetőséget. Pedig benne van a lehetőség, hogy új dolgokat tanulj, vagy éppen lökést adjon a következő lépéshez.
Nézzük, mire számíthatsz egy ingyenes webdesign konzultáción.
Néha nehéz eldönteni, hogy merre indulj a weboldaladdal, vagy éppen miért nem működik úgy, ahogyan azt szeretnéd. Ilyenkor hasznos egy külső szakértői szem, aki segít tisztábban látni, és irányt mutat a továbblépéshez. Pontosan ezért kínálok egy ingyenes 20 perces konzultációt, amely segít feltérképezni a lehetőségeidet, és elindulni a megfelelő irányba.
De mire számíthatsz tőlem egy ilyen konzultáció alatt? És hogyan készülj fel, hogy a legtöbbet hozd ki ebből a rövid, de annál tartalmasabb beszélgetésből? Lássuk!
Mi történik a konzultáción?
Amikor felveszed velem a kapcsolatot és időpontot foglalsz az ingyenes konzultációra, az elsődleges célom az, hogy jobban megismerjelek téged és a vállalkozásodat. Szeretem, ha először kötetlenebb formában beszélgetünk, hogy lássuk, működik-e közöttünk a kémia, hiszen ez a jó együttműködés alapja.
A beszélgetés során rákérdezek a legfontosabb dolgokra:
- Mi a problémád?
- Milyen célokat szeretnél elérni?
- Hogyan képzeled el az ideális megoldást? – ezt már közös ötletelés után, magad fogod feltenni, hiszen az a lényeg, hogy elinduljon a vezérhangya.
Legyen szó marketingről, új weboldal tervezésről, redesignról, logótervezésről, vagy akár egy csali termék beépítéséről az értékesítési rendszeredbe, azonnali tippeket és javaslatokat adok arra, hogy merre indulhatnánk el. Az ötleteim nem kötelezőek, inkább iránymutatások, amelyek segítenek átgondolni a lehetőségeidet. Mivel legtöbbször több megoldás is létezik egy problémára, így nem is kérdés, hogy szükséged lesz időre, hogy átgondold.
Ez a rövid konzultáció lehetőséget ad arra is, hogy megkérdezz mindent, ami számodra fontos, legyen szó a projekt megvalósításáról, időkeretről vagy költségvetésről.
Hogyan készülj fel a konzultációra?
Ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban tudjunk haladni, érdemes előre felkészülnöd. Íme néhány kérdés, amit átgondolhatsz:
-
-
-
- Mi a küldetésed? Miért csinálod, amit csinálsz?
- Mi a weboldalad legfőbb célja? (Lead generálás, online értékesítés, márkaépítés stb.)
- Milyen problémával küzdesz most? (Nem jönnek a vásárlók, lassú a weboldal, nem tükrözi a márkádat stb.)
- Ki a célközönséged?
- Vannak már konkrét ötleteid arra, hogy mit szeretnél? (Pl. új funkciók, design elemek, struktúra.)
- Mik a hosszú távú céljaid a vállalkozásoddal? (Ez segít, hogy a weboldalad ezekhez igazodjon.)
-
-
Minél jobban átgondolod ezeket, annál gördülékenyebb lesz a beszélgetésünk, és annál konkrétabb iránymutatásokat tudok adni neked.
Mire kapsz választ a konzultáción?
Az ingyenes konzultáció alatt már számos kérdésre választ kapsz:
- Hogyan gondolod át a célod -legyen szó a honlapodról, logódról, a márkád üzenetéről?
- Milyen design megoldások lennének a legmegfelelőbbek a célközönségednek?
- Miként vezetheted végig a látogatódat a weboldaladon?
- Hogyan lehetne hatékonyabb az értékesítési rendszered?
De ne lepődj meg, ha én is további kérdéseket teszek fel! Az a célom, hogy pontosan megértsem, mire van szükséged, és hogy a legjobb megoldást nyújtsam számodra.
Mi történik, ha működik a kémia?
Amennyiben úgy érzed, hogy a konzultáció alatt megvan az összhang, és szívesen dolgoznál velem, akkor a következő lépés az árajánlat elkészítése. Ezt követi a szerződéskötés, ahol már egy konkrét projekttervet kapsz tőlem, amely részletezi a munka menetét, határidőket és a feladatokat.
Ezután egy részletes kérdőívet küldök neked, amely segít még jobban meghatározni a projekt céljait és elvárásait. Ebben minden részletre kitérünk, hogy biztosan olyan megoldást hozzunk létre, amely pontosan megfelel az igényeidnek.
Összegzés
Az ingyenes konzultáció remek lehetőség arra, hogy megismerjük egymást, és hogy azonnali ötleteket kapj a problémád megoldására. Ha úgy érzed, hogy szükséged van egy külső szakértői szemre, és szeretnél iránymutatást kapni a weboldalad vagy a marketinged fejlesztéséhez, akkor ne habozz, jelentkezz egy konzultációra!